Hvordan jeg genereret flere indtægter uden at have et salg!

Du vil have flere indtægter og du vil have det hurtigt. Marketing eksperter fortælle dig at “oprette en overbevisende tilbud.” Du tænke straks “Salg”.
Du spekulerer på, hvor stort salget skal være. Hvor meget kan jeg råd til at give væk før salget starter koster mig penge? Hvordan bliver jeg ord salg materialer, så kunder ikke drage fordel af mig? Bekymringer starter og du indser du har en stor opgave at trække ud denne salg og generere reelle indtægter.
Desværre, i vores overfyldt markedsplads, et overbevisende tilbud er blevet synonymt med en “salg”. Der er andre, bedre alternativer til at motivere kunderne til at købe fra dig.
Denne artikel vil vise dig seks muligheder, som vil nå dine mål for at få flere indtægter. Disse indstillinger vil opbygge et stærkere forhold til dine kunder, at salget ikke vil udføre.
Begrænsninger af “Salg”
Det grundlæggende problem med de fleste salg er, at de er gode for forretningen, men ikke nødvendigvis godt for kunden.
Et salg starter som regel med en business problem du ønsker dine kunder skal løse for dig. Du har brug for flere penge. Du har overskydende beholdning. Du skal opfylde salgskvoter. Du ønsker at få klar til nye merchandise. Din salg beder kunden om at løse dine forretningsproblem.
Der vil altid være Gæster der ikke har noget imod at blive brugt. Deres dagsorden er sammenfaldende med deres dagsorden. Quid pro quo.
Når du opretter din tilbyder omkring noget, de virkelig værdi, men de ser ud på din tilbyder forskelligt. Det bliver mere end blot en debitorpostering. Det er starten eller fortsættelse af en relation, der vil resultere i salg nu og i fremtiden. Kundens primære bekymring er altid hvordan den vare eller tjenesteydelse gavner dem og gør deres liv bedre.
Seks Alternative tilbud
Bekvemmelighed
Strukturere dit tilbud omkring kunde bekvemmelighed og du har en motivation, som ikke kræver salg eller rabatter. På min datters skole for nylig, kom ensartet virksomheden til skolen for at sælge uniformer. Den overordnede Alternativet var at køre 30 miles i byen for at købe uniformer på virksomhedens lager. Forældre var linet op fyrre dybt at købe uniformer på faste priser. Denne butik gjort bekvemmelighed en motivator for forældrene at shoppe.
Øge din ekspertise
Hvis dine kunder køber din ekspertise, ved at øge viden giver du dem ekstra motivation til at købe dit produkt eller din service. Antag, at du var i forretningsområdet copywriting. Du annoncere til dine kunder, at du netop havde afsluttet en copywriting kampagne, der genererede tusindvis af dollars for en bestemt virksomhed. Kunder nu se at handle hos jer som endnu mere ønskeligt. Ingen rabatter; ingen salg!
Selvværd og ros fra andre
De, der markedsfører golfudstyr sige den vigtigste motivation for kundens Køb ros fra andre. “Fantastisk skud, Bob. Du virkelig kører bolden godt!” Hvis dit produkt eller din service indebærer disse typer af motivationsfaktorer, ompakke din tilbyder at skabe selvværd og ros fra andre. Det har mere magt end et salg!
Tappe sociale spørgsmål (idealisme)
Jeg for nylig har arbejdet med en akupunktur klinik. Denne form for kinesisk medicin kan helbrede mange lidelser og skader. Vi valgte at fokusere deres akupunktur markedsføring på behandlinger på atletiske skader på grund af de nuværende skandaler involverer brug af skadelige stoffer og steroider. Vi præsenterede deres tilbud som et sikkert og naturligt alternativ til mere skadelige stoffer. Ved at præsentere et ideelt alternativ til en nuværende sociale spørgsmål, var ingen salg eller rabat påkrævet. Du kan klage til din kundes idealisme.
Popularitet
Folk ønsker at være en del af “Formelrevision.” De ønsker accept. Af ompakning dit tilbud at understrege populariteten af dit produkt eller service, giver du folk et andet motiv til at ønske at købe fra virksomheden.
Knaphed
Vandknaphed er et andet motiv, der drev kunder. Det kan udtrykkes i begrænset produkt eller service mængder; begrænset oplag; selektiv linjer af produkter; foretrukne kundeprogrammer; begrænset tid; eller at udnytte muligheder. Der er nogle grådighed i os alle. Hvis vi føler, vi vil miste, får vi meget motiveret.
Konklusion
Denne artikel har vist dig seks alternativer til at generere flere indtægter, der ikke indebærer et salg. Når du har brug for en overbevisende tilbud, starte med de motiver, der kører dine kunder til at købe fra dig og derefter fremhæve disse bevæggrunde. Du vil finde disse motiver er lige så effektiv som et salg. De vil også hjælpe dig med at opbygge et bedre forhold til dine kunder, fordi du gør det for dem!
Hvis du ønsker at lære mere om, hvordan at ompakke dine tilbud og andre succesfulde marketingværktøjer, gå til www.successfulmarketingtools.com. Hvis du ønsker en gratis opfølgningsrapport om, hvordan du opretter nye tilbud, send mig en e-mail på følgende adresse: al@successfulmarketingtools.com. Sætte i emnefeltet, “Gratis rapport på tilbud”. Jeg vil sende dig en gratis rapport.
Copyright Al Hanzal, 2005. Alle rettigheder forbeholdes

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *